שגריר ישראל בארה"ב בריאיון: "ביידן רצה הפסקת אש אבל לא לחץ"

אסתי פלד No Comments on שגריר ישראל בארה"ב בריאיון: "ביידן רצה הפסקת אש אבל לא לחץ"

שגריר ישראל בארה"ב ולאו"ם גלעד ארדן בריאיון ראשון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לסוגיית יחסי ישראל ארה"ב תחת תקופת שלטונו של הנשיא ביידן. על גילויי האנטישמיות בעולם ו"אסון מירון"

צילום: לעמ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראיון ראשון במגזר החרדי: שגריר ישראל בארה"ב ובאו"ם גלעד ארדן, התראיין היום (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על רקע ביקורו של שר החוץ האמריקני בישראל, והתייחס ליחסים בין המדינות, "הברית בינינו היא נכס אסטרטגי, גם אם יש חיכוכים. ביידן רצה הפסקת אש – אבל לא היה לחץ חריג. ההחלטה התקבלה רק בגלל המכה הקשה שחטף חמאס".

השגריר ארדן התייחס לגילויי האנטישמיות בעולם בתקופה האחרונה ובכלל, "יש עליה בכל העולם באנטישמיות – בגלל חברות הרשתות החברתיות שלא פועלים למנוע שיח כזה. המצב בניו יורק משקפת את ההסתה נגד העם היהודי. גם ילדי הותקפו, דרשתי הגברת האבטחה סביב הקהילות" ציין ארדן.

על הפוליטיקה בישראל שעזב אומר ארדן, "אני מתגעגע קצת לישראל, בוער לי שתקום כבר ממשלה. בפרט שאין תקציב. אני מרוצה מתפקידי להגן על ישראל, אבל כשאני אחזור זה יהיה להנהגת הליכוד".

השגריר שכיהן כשר לביטחון פנים בתפקידו האחרון התייחס לאסון מירון ואמר, "הלכתי לנחם את אחת המשפחות שבנם נהרג באסון מירון. בתור אחד שהיה מופקד על האירוע הזה פעם – אני מקווה שיעשו הכול כדי שזה לא יקרה שוב".



0 תגובות